Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Ten život, to je ale rychlost!!!

12.06.2013 21:10

 

Situace na bojišti se mění každým okamžikem. O Arnoštovi už víte, ale co nevíte, je jak se vyvíjí naše děsný kamarádství. Já jsem jak ten Dalibor. Toho nouze naučila housti (asi musel žrát suchý) a já musela místo bráchů vyzvat k zápasům Arnošta. Nedrží se blbě. Moje silná zbraň jsou zákusy za jeho krk a zalehnutí jeho desetidekového těla. Ten piští! Ale všeho do času. On umí střelhbitě a okamžitě vytasit drápy a natáhnout mi ji brutálně přes čumák. To házím zpátečku!

Dnes ráno jsem předvedla páníčkům parádní číslo. Zakousla jsem se Arnoštovi do ocasu a rychlostí blesku jsem s ním prosmýkla obývák až do kuchyně. Ani nemek, taková to byla smršť. Ale asi bylo něco blbě, protože páníčkové ječeli, že je to nečestné a nesportovní a tak jsem v rámci klidu v rodině Arnoštův ocas pustila. Nerada.

Buďte na příjmu: Emča jede do Prahy!!!