Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Tak se zabydluju............

03.06.2013 20:30

 

Tak se zabydluju v novém domečku. Včera mi to šlo hodně mizerně. Noc byla v pohodě.

Postel s flanelovým povlečením a paničkou a páníčkem, to si dám líbit.

Ale ráno to začalo. Bolelo mě břicho a měla jsem průjmíček. Nejdřív jsem si myslela, že něco sním, ale pak jsem na to neměla jednu myšlenku. Myslela jsem pořád na to, kde jsou bráchové, maminka,babička i kokršpanělí teta a moje panička Martina. Je pravda, že tady mám spoustu hraček, když se probudím, tak si hezky hrajeme, ale nežeru.

Panička telefonovala a zjistila, že průjem mají i bráchové, prý po tabletce proti červíkům. 

Stejně jsem ale nežrala. A pak panička řekla páníčkovi: prdíme na granule. Nevím, co je prdět na granule, ale dostala jsem kuřecí vývar s moc dobrým masíčkem a pár granulkama a to jsem prostě neodolala.

Panička řekla zaplať pánbů, nalej mi slivovici, už jsem byla pěkně vynervovaná. Abych ji udělala radost, tak jsem po jídle dvě hodiny spala jako zabitá, hezky rozvalená na zádech a přikryté příško fleesovou dečkou. Odpoledne jsme byli všichni tři na děsně dlouhé vycházce dvakrát po zahradě tam a zpět a já pak zase baštila.

Zdá se, že zavládla pohoda. Ale něco se asi děje, protože pořád slyším, že zítra přijede Arnošt a jak to všechno bude. Dnes měla přijet Verča s Petrem a to nikdo nevzdychal, jak to bude. Oni nakonec nepřijeli, protože u Verči v Klatovech byla nějaká voda.

 To mi hlava nebere, kdo to jako ten Arnošt je.