Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Tak jsem se přestěhovala

01.06.2013 10:23

Nazdárek ... Haf!!! Tak včera jsem se přestěhovala k novým páníčkům. Přijeli si pro mne odpoledne. Tak jsem se ještě proběhla s bráškama a maminkou po zahradě, ukázala jsem jak umím prolézat okolo balíku slámy, jak se umím prát s bráškama. Ještě jsem se poňuchňala s paní Martinou (slíbila, že se na mě přijede určitě podívat) no a pak jsme nasedli do auta a jeli. Trochu to drncalo, a tak jsem toho moc nenaspala. Páníček seděl se mnou vzadu, držel mě a pořád mi něco povídal a šimral mě za ouškama. Panička řídila a docela jí to šlo. Když jsme přijeli do mého nového domova, tak jsem čubrněla. Zaprvé konečně přestalo pršet a dokonce i svítilo sluníčko, zadruhé ta zahrada... No balík slámy s prolejzačkou tady není, ale je tady plno jiných zajímavých zákoutí, která ještě proslídím. Já si myslím, že to tady bude fajn. Mám krásný nový pelíšek a taky deku s kostičkama a plno hraček. Taky mi hned ukázali kde mám misku s baštou a pitím.... to bych našla i bez nich, ale bylo to od nich pozorné. Pak jsem si s nimi hrála na zahradě a byla děsná kousaná a lechtaná.  A pak najednou koukám (vlastně nekoukám), že spím. Byli jsme v jiném pokoji, páníčkové měli svůj velký pelíšek a já svůj hned vedle nich. Tak jsme hezky chrupali. No ale všeho s mírou. Přeci neprospím celý život. Teď si chci hrát! A tak páníček vylezl ze svého pelíšku a já ze svého a zase jsme se děsně poprali a pokousali - no prostě legranda. No a taky mě vzal v noci ven a já se vyčůrala. Tak z toho byl nadšenej a děsně mě chválil. A potom jsme si vlezli do toho velkýho pelíšku, co v něm jsou páníčkové, a zase jsme si i s paničkou krásně hráli a tahali se o hračky. A pak už jsem chtěla zase spinkat, tak mě dali do mýho pelíšku a já hned usnula. A tak jsme si to ještě jednou v noci zopakovali a byla to bašta.

Ráno jsem vylezla na zahradu. Je teda hnusný počasí, že bys člověka ven nevyhnal, ale co naplat - venku je to děsně zajímavý. A tak to střídám chvíli venku, pak mě utřou do sucha a jsem chvíli doma, pak usnu a pak zase se podívat ven. Takže - zatím dobrý.

Mějte se parádně Vaše Emička