Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Praštěná elektrickým ohradníkem

15.02.2015 22:31

Naše skupina se začala tvářit, že je jako jaro už za bukem a máme všichni prima jupí náladu. Dny se krásně prodlužují, sníh se nezjevuje a mráz netřeská. Co více si v únoru přát. My jsme se s brašulákem tak mnoho rozradostnili, že jsme o víkendu otravovali až v sedm. No my byli chváleni a ihned krmeni, před rozvinutou zástavou vyznamenáni. Arnošt v sobotu zpozoroval, že vedle dorazilo auto. Ihned zdolal plot a šel čumnout, zda přijela Kety. No nepřijela. On si vůbec nepamatuje, že ona jezdí jenom v létě. Připlížil se smutně zpátky a dostal od paničky výklad o ročních obdobích jako zásadní podmínce pro pobyt té mrchy od vedle.Žal hezky pěkně zažral  pribináčkem a šel to zaspat. Já byla účastnicí výletu. Vše bylo famfárové a v oukeji, já lítala, poslouchala, ale jednu chvíli jsem pokynů nedbala. Věc ohradník, aby krávy nikam nešly. No sem já nějaká kráva? Prý k těm
drátům nééééé. Ale já joooooooo. Raf, do kožichu děsná šleha. Já kvíkla, já nevěděla která bije. Čistočistý atentát na moji osobu. Naši mě hned ohledali. Byla jsem prohlášena za elektrickou prdou zasaženou, nezraněnou.

A včera přišlo krásné info od naší kamarádky Milušky. Z výstavy koček si přivezla Michelle. Je to mainská mývalí dvouletá kočička. Zaběhla se v Praze, přejelo jí auto  a úplně ji přelomilo pánev. Operovali ji a
našli její původní majitelku. Ta když ji viděla, řekla, že zraněnou kočku nechce. Nechala ji v útulku. Z útulku ji po uzdravení (nemůže ale skákat) vzali na výstavu koček do sekce VEZMĚTE SI KOČIČKU Z ÚTULKU. Tam
ji uviděla Miluška. V tom okamžiku Mišákovi začal nový a to hodně nádherný život. Miluška pravila, že alespoň nebude Mišel skákat na linku.

A všichni společně velmi upřímně přejeme původní majitelce, aby jí prdel srostla.