Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Kdo to má o Velikonocích narozeniny?

06.04.2015 21:45

Dnes to byl tady opravdový a nefalšovaný blázinec bláznivý. Od rána u nás někdo zvonil, paničku přes prdku pomlázkou švihal a básničky recitoval. No já se mohla uštěkat. Celkem mi to nebylo moc platný. Probíhala věc pomlázka, kdy se to má takhle dělat. My nabarvili mnoho vajec a to jsme udělali moc dobře, protože dnes jsme je úplně všechny rozdali. Taky nějaké mlsky - to tady byli naši z Lužin a taky náš páníček dostal od paničky
gumové potvory a čokolády a vůbec samé pro něj úžasné dobroty. No já bych to nežrala. Po kyselých žížalách bych se fakt poblelala. Naopak velikonoční nádivku, chlebíčky i řízečky bych mohla.

Takže to bylo vlastně hodně moc prima. Byli tady i ti dvouletí dvojčátkoví človíčci co bydlí pod námi, od tety Heleny vnoučata i skupina dospěloušů již notně podroušených. My je dorazili becherovkou. Odpoledne odjela do Prahy Jarmilka, já měla děsnou lítačku po lese a pak byl konečně narozeninový dort. Byl ze salámku a dvou párečků. Já měla totiž narozeniny včera, model před týdnem a oba ještě svátek. To jsme si šmákli, ale kde bylo to šimpaňské?