Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Je krásný podzim a já mám famfárové info.

13.11.2014 22:22

No to jsou novinky z naší rodinky. My si tady žijeme poklidným psím a kocourákovým  životem, řešíme zásadní věci jako je lov kosů, v lese potom čuchalínování a taky děsím vyjížďkové poníky s harantíčkama. Děsně je
proštěkávám a človíčkové v přilbách, kteří toho mají dost už s balancem na koňovi, jsou úplně vyhysterčený. Moje silná stránka je, že paničku poslechnu, ona pískne, já přiběhnu, kůň mě nekopne a bulení dorostu ustane. Včera jsem za vesnicí vyčmuchla srnce. No já ho hnala. On je zdejší - páníček ho vídá ráno na kraji lesa- a tak
se mi vysmál a zdrhnul. To mě teda naštval tak, že jsem pak skorozadávila tříbarevnou kočku. Předsmrtně to dala na borovici asi do pěti metrů. Po takhle plodné vycházce, sprše a pohodičce mi to naši řekli. Z mých nových nádherných  sourozenců jsme získali Coudiho. Fakticky!!! Naše Markét si pro něj zítra dojede a on se stane součástí naší smečky. My jsme z toho děsně radostní (kocouralovi Arnošťákovi je to bohužel úplně ukradené, tlustoprd chce mít hlavně svoje pohodlíčko). Panička vyštrachala můj štěněčí červený oboječek. Darujeme ho Kouďákovi. Bude mu velmi mnoho slušet. Máme s Koudim stejného tatínka, takže jsme brácha a ségra. To se na něj teda hodně moc těším. Vedoucí v naší dvojici budu samosebou já.