Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Dnes to bylo hodně vážné.

15.03.2015 22:13

Pokud by si někdo stěžoval, že život je pes, tak já nastavím svoji kokršpanělí kůži do protiútoku. Život není pes, on je famfárovej. Příklad. Panička přivezla Čeňka, on je  zde již týden instalován. Pokud dostává nějakou stravu, zasednu vedle a urputně hledím. On má pokyn nekrmit, takže nekrmí. Ve středu nás přichytla. Její školní rozvrh stanovil brzký konec a ona se nečekaně zjevila. Právě jsme se dělili o oběd. No ta ječela jako protržená.
Když ji budeš vycpávat (to jako mě), bude z ní hnusný tlustý kokršpanělový prase. Hodně silná slova. Depréze padla na mě i na Čeňka. On že už to neudělá ajá že už nebudu žebrat. Na to konto u nás zavládla prímovńácká pohoda. Aby to bylo hodně moc jupískový, šli jsme na odpolední výlet. Naši si kecáčkovali a já lítla sem a taky tam. Pak jsme se navraceli domů. Já vyčuchla srnu. Já ji nahnala proti našim. Ona před nima hodila držku. Vyskočila a uháněla dál. Naši strnuli.Já ji hnala. Ona mi utekla. Já po stopě tam i tam. Bylo pískáno. Já slyšela,
ale lítla přes silnici (auto troubilo). Pak přes silnici zpět. Najednou se zjevil páníček. Byl mnoho ostarostován. Já si přišlápla jazyk a hopinki pusu. Francouzáky se nekonaly. Byla jsem brutálně přikurtována za krk a prodíralo se cestou necestou k paničce. Od ní seřváno do bezvědomí a šlo se domů. Když byl náš domeček v dohlednu, pustili mě. Vypadala jsem jako špinavé prase, ale to nebude Arnošťúlovi  vůbec vadit. Já vletěla do domečku, zabrzdila až v obýváku, udělala na  něj  protikocouří  chramst, on mňau, drápem po mém čumáku ťaf. Já
ho chtěla zardousit, ale byla jsem s platností okamžitou odvolána do sprchy.

Lepší čistá Emča než zakousnutej kocour. Si myslí naši. Já to vidím jinak.