Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Asi budu pracovat na letišti.

01.11.2014 23:35

Tak ani nevím, kde mi hlava stojí. Mimo můj normální program, což je hlídání, vycházkování, čuchání a papání, musím hlídat Čeňka, zda dobře jí a nic nenechává. Pokud ne, jsem připravena okamžitě pomoci a
dohltnout. Jde to v pracovním týdnu, o víkendu má panička oči všude. Dnes byl její dozor kontraproduktivní. Podávala se smetanová houbová omáčka s bramborovými špalíčky, což bylo luxusně mňamkózní, pročež nezbylo. O co tady loudit?Mám vyslechnutou neuvěřitelnou historku. Panička byla
včera se studenty- haranty na exkurzní záležitosti Letiště Václava Havla.
Viděli přílety, odlety, hasiče, ketering (co žeráčkujou cestující v tom letadle)
a taky info o těch zvířátkách. Prý je tam tak zdravé ofzduší, že toto nejlépe doloží
fčely. Letos jejich med v počtu 65 kilo vysoutěžil první místo v medové
kvalitě. Kdo je víajpí osoba, dostane jako dárek trochu medu. To čumílkuju.

Další heslo je biologická ochrana letiště. Mají tam sokoly, jestřáby, orly skalní (Bony a Pepa umí ulovit kořist do velikosti lišky), křížence sokola a raroha i káně Harrisovo. No a já bych tam také sehnalazaměstnání. Jsou tam totiž lovečtí psi. Pointři, německý ohař a německý  krátkosrstý ohař. Mají za úkol dovádět sezajíci a jinou zvěří. No to já bych dala. Vycvičování k tomu, že žádný pes nemůže vběhnout na dráhu, běhá se jen po trávě, to bych taky dala. V létě využívají sokolníci také koně, ty já moc nemusím. Tak to doma ještě probereme, zda bych se do takovéhleho zaměstnání měla zahlásit.