Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Arnošt von Kompost a vzorná Ema

29.09.2015 20:49

Tak mám asi tu nejhorší hárací dobu za sebou. Už mě ti hafani neberou. Ale ještě minulý týden jsem se děsně zajímala o všechny čokly a naši to komentovali naprosto neférově, říkali, že jsem koketa a že je mi jedno, kdo mě přefikne. Což není pravda, protože kupříkladu ten obrovský ježek v noci na zahradě mě nechal klidnou. Nastavovala jsem Arnošťákovi, ale dostala jsem seřváno, že to už teda hodně přeháním, že to je kocour a ještě vykrystalizovaný nebo tak nějak to říkali. On je vůbec teď v hledáčku skrzevá nepřípustné chování. To bylo tak. Naše panička posekala zahradu a trávu v počtu mnoho umístila na kompost. A ta tráva se zahřívala a ten náš blbec chodí na tu teplou trávu spát. No my jsme z něj zhnusení. Já taky, i když naši říkají, že jsem úplně stejný prase, který se vyválí v kdejakém bordelu. Protestuju.

Chcíplá myš či exkrement v lese nejsou bordel, to je ochranná parfemace loveckého kokršpaněla.