Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

Antibiotika

15.06.2013 09:22

Tak mám ty antibiotika. Nevím tedy, co to přesně je, ale protože se to řeší se všemi telefonisty, tak to musí být něco důležitého.Ale popořádku. Minulý týden jsme byli oslnit paní veterinářovou.Zdarřilo se, ale bylo řešeno moje čůrání a domluveno, že naši přinesou vzorek, aby se jako poznalo co a jak. Poznalo se, že hodnoty jsou zvýšené a ve středu že to ještě překontrolujeme. Tak jsme to překontrolovali a že mám čůrací zánět a že ty antibiotika. Tak to řeším: Paní veterinářová nám řekla: Emička má antibiotika po 12 hodinách. Tak jsem po příjezdu domů kontrolovala, kde ty antibiotika jsou, projela jsem košík a tam mám medvídka, kostičku, myšáka, kousací kroužek, froté aportovacího psa,krysáka bílého z Ikei, krysáka černého z Ikei, pak Arnoštovo lechtadlo, ale žádná nová hračka antibiotika tam nejsou. Budu po tom pátrat.