Haf Haf Nazdárek! No dobře – tak i Mňau Mňau!

A pak že se na vesnici nic neděje

18.01.2015 22:00

Já jen vrtím. V týdnu jsem byla u kadeřnice. Já byla velmi hanebně zanedbané stvoření. Nikdo mě nečesal ouškáče, antipersianty do podpaží nedával, tlapky nestříhal. No já socka. Naštěstí paní Jitka je
chápavá a šikovná  dáma a mě uvedla do nádherného exteriérového stavu. A to jsem tam ještě přišla ve svém hárajícím stavu. No co si některé kokršpanělové dámy dovolí, je jistě na pováženou. Ale paní Jitka je pes převlečený za člověka, což je ve velkém  oukeji.

Tak hezky ostříhaná jdu s páníčkem do lesa. Před čističkou (co tam filtrujou ty vesnický hovňajzy) jsem se proběhla porostem (tu keřík, tu malá borovička, tu trnitý bordel). Já byla připískána, protože na konci bordelu jsou v domě dvě zabíjacký kazašský ovčáčice. Páníček mě zaháknul a vyrazili jsme vpřed. A najednou!!!! Vedle mne se z pod keře zvedla věc nosorožec. To znám z televizního kanálu Animal planet. Obluda veliká páníčkovi do pasu. Mrsklo to kopýtky a jalo se to upalovat směrem k lesu. No my pracovali k mému prvnímu a páníčkově druhému infarktu. Když věc obr zmizela, dala jsem páníčkovi pusu a vycházka mohla hezky pěkně pokračovat. Po návratu domů, když páníček paničce a Čeňkovi referoval ono drama, jsem se hodila do gůglu. Nevěděla jsem přesně, zda to nebyla žirafa. On to nebyl ani nosorožec. Bylo to těsně vedle. Ta věc se jmenuje prase divokého typu.